Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΛ ΣΠΑΡΤΗΣ

Γιατί να διαλέξω Τομέα Πληροφορικής
  •   Οι πτυχιούχοι πληροφορικής έχουν μεγάλες προοπτικές εύρεσης εργασίας σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο.
  •   Η γνώση της Πληροφορικής είναι απαραίτητο προσόν σε κάθε επαγγελματική δραστηριότητα.
  •   Οι γνώσεις που θα αποκτήσω δεν θα είναι παρωχημένες θα έχουν αντίκρυσμα & ζήτηση στην αγορά εργασίας.
  •   Θα έχω αποκτήσει όλες τις γνώσεις που θα μου επιτρέπουν να αναλαμβάνω δουλειές και μόνος μου αλλά και να υλοποιώ δικές μου ιδέες που θα μου επιφέρουν χρήματα με μηδενικό κόστος.
  •   Αμέσως μετά την αποφοίτησή μου και μέσω του θεσμού της μαθητείας θα μπορώ να αποκτήσω πρακτική εμπειρία εργαζόμενος σε επιχειρήσεις του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής.
  •   Θα μπορώ να συνεχίσω τις σπουδές μου σε αντίστοιχα τμήματα ΑΕΙ ή  ΤΕΙ κατόπιν συμμετοχής μου σε πανελλήνιες εξετάσεις.
  • Εφ όρου ζωής πιστοποίηση χρήσης υπολογιστών ( όπως το ECDL)


Εκπαίδευση – μαθήματα.

Όλα τα μαθήματα γίνονται στους εργαστηριακούς χώρους, έτσι έχουμε άμεση σύνδεση θεωρίας και πράξης. Οι μαθητές διδάσκονται τα παρακάτω αντικείμενα:
  •   Σχεδίαση & Ανάπτυξη Ιστοτόπων (HTML5/CSS3)
  •   Βάσεις Δεδομένων
  •   Δυναμικές Ιστοσελίδες (PHP/MySQL καθώς και χρήση CMS)
  •   Δίκτυα Υπολογιστών (εγκατάσταση, συντήρηση, άρση βλαβών)
  •   Επεξεργασία Εικόνας, Animation & Εφαρμογές Πολυμέσων
  •   Ανάπτυξη Android Εφαρμογών
  •   Προγραμματισμός H/Y (pythonJAVA)
  •   Λειτουργικά Συστήματα (windowsunixlinux)
  •   Συντήρηση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Gadgets